Ο άνθρωπος έμαθε να αυτοϊκανοποιείται, να αυτοταπεινώνεται, να αυτοακυρώνεται, να αυτοκαταστρέφεται, να αυτοφωτογραφίζεται, να αυτοπροβάλλεται, να αυτοκτονεί.

Ακόμα όμως δεν έμαθε να περνάει καλά με τον εαυτό του.

Η τεχνητή νοημοσύνη μαθαίνει από εμάς.Κι ίσως γι’ αυτό φοβάμαι πιο πολύ:να μην της μάθουμε και την μοναξιά μας.